2015-11-10
 00:12:00

Det är måndag väl?

 
Har verkligen varit dagvill idag. Det har kunnat varit vilken dag som helst. Ingen koll allls.
Har i alla fall pratat med fk och mobila teamet. Det var ett ganska långt samtal. Det är svårt att beskriva  mitt mående nu. Med andra ord är det mest inget mående alls. Jag tror att jag ska orka göra saker, men blir bara superstressad och måste gå och vila. Det funkar för det mesta för att hålla ångesten borta. Då mår jag lite bättre och kan faktiskt tänka lite framåt...en stund, sedan är jag tillbaka på det spelar ingen roll, inget spelar någon roll. Jag bara finns, och vem vet hur länge, så varför bry sig.
Det är vad jag har att säga om denna dag. Jag tror inte längre på framtiden.
Kränkningen från min förra arbetsplats har totalhavererat det som en gång var Annalena. Dom jag litar på blir färre och färre. Och eftersom det uppdagades på senaste mötet att arbetsgivaren inte varit sanningsenlig på förra mötet upprör mig väldigt. Hur i helvete ska jag kunna tro på något som dom säger över huvud taget?
Ett riktigt rövarband är vad dom är nästan allihopa.
 
Avslutar med bilder från Instagram.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild 9 #samling #garn #växtfärgat #rikedom #egenhärdärguldvärd
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild9 #samling #blommor #blå #bergsvallmo #grupp #älsklingsblomma
frundin#stickad #sjal #färdig #växtfärgat #flugsvamp
frundin#stickad #sjal #växtfärgad #flugsvamp
frundinBlommar i sin ensamhet #orkidé
frundinMin ensamma #orkidé
frundinWant this on my shoulder #tattoo
 
Det var dagens bilder och dagens mående.
Ska börja lägga ut bilder på de alster jag har till försäljning, när jag orkar...d.v.s. aldrig.
Men vi skulle verkligen behöva få in lite pengar.
 
Btw från den 15/11 har vi nya e-postadresser, då vi går över till fiber istället för adsl.
Om någon behöver nya e-postadresserna så får ni väl skriva en kommentar här i bloggen, inte på Fb.
 


Barbro
PUBLICERAT: 2015-11-10, 07:56:18

Din nya mailadress så klart ...
Skickar massa styrka till dej i dag oxå som jag brukar göra via tankarna.. Kram :-)

Svar: Den nya från och med den 15/11 [email protected] och [email protected] Och tack för omtanken <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2015-11-10, 09:32:04

Jag vill gärna få din nya mailadress. Stor styrkekram <3

Svar: Den nya från och med den 15/11 [email protected] och [email protected] Och tack för omtanken <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P