2015-11-01
 22:10:00

Dags att sätta punkt för helgen

Det är dags att försöka sova, om det går.
Stressnivån ör onormalt hög just nu. Vill bara ha lugn och ro. Svårt att orka med folk just nu.
Jag är trött som bara den. Sov mellan 07.30 och 09.30 samt att jag vilat en stund på eftermiddagen.
Jag satt ensam hela kvällen igår. Inte särskilt roligt, men så var det.
Ronny kom inramlande vid 02.00-tiden och på ganska dåligt humör.
Jag och andra sidan blev väldigt stressad av allt tjafs.
Han hade lagt undan min behovsmedicin och kom inte ihåg var, så jag fick brottas natten igenom med en fruktansvärd ångest. Det var därför jag inte somnade förrän imorse.
Jag låg i Elsas säng och kramade Lellen till jag somnade.
Mobila teamet ringde idag på förmiddagen. Dom skulle ha ringt igår också, men det var något fel på växeln, så dom kom inte fram. Det var väl bra att dom ringde idag, men jag hade behövt det ännu mer igår. Jag är ju så att när jag blir förlamad av ångesten har jag svårt att höra av mig. Det är bara blockerat.
Är det party så är det.
Jag är så glad att jag inte dricker. Trots detta är jag låg idag, nästan förtvivlad, ledsen och uppgiven. Känns som jag inte har något att kämpa för längre eller snarare varför kämpa emot eller något annat. Jag vet inte? Jag är ett förbannade psykfall som bara tänker på mig själv eller hur det nu var? Kaos.
 
För första gången har jag faktiskt ångest över att jag ska jobba imorgon. Allting känns jätte jobbigt nu.
Jag känner mig fruktansvärt ensam och det är jag väl på sätt och vis.
 
Elsa är tillbaka i Fränsta. Allt hade gått bra och dom hade haft roligt på Halloweenfesten igår.
"Min lilla Magenta" (Foto Elsa Undin)
Jag är glad att förklädet och diademet passade så bra.
 
Jag hänger med en månad till på fotoutmaningen på Instagram.
frundin#fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild1 #jag #mössapå #solglasögon #fulbild
frundin#fotoutmaningnovember2015 #millahsutmaning #bild1 #jag #känsla #idag #splittrad #trött #ledsen #ångestladdad
Ja vad säger man? Välkommen november, och 53 dagar kvar till julafton.
Den som lever får se.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P