2015-01-21
 00:02:59

Snart så....

Jag har varit dåligt på att uppdatera bloggen, men jag har laddat och hållit på med papper och en massa annat plock.
Men nu är det alltså dags. Jag ska börja arbetsträna och se hur det går.
Är lite nervös faktiskt, men det är ju ett ställe som jag valt själv och det verkar vara ett härligt gäng där.
Har egentligen inte så mycket att berätta nu...fast det har jag ju egentligen, men det får vara nu. Ska lägga ut lite recept också, men det får bli lite senare.
Håll nu tummarna för mig, för det finns dom som hoppas att detta ska gå åt skogen och kunde dom så skulle dom hjälpa till.
 
 
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2015-01-21, 13:24:35 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta blir riktigt bra för dig och att dessa nya människor lyfter dig. :-) :thumbup:
Storkramen! ♥♥♥




A
PUBLICERAT: 2015-01-22, 12:07:01 | URL: http://begagnatnytt.blogg.se

Hej igen
Kul att du börjat arbetsträna, var ska du jobba?

jag har också varit dålig på att uppdatera min blogg men nu har jag lagt in lite nya inlägg, kolla gärna och kommentera.

/A







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P