2015-01-09
 13:29:00

Dags att hitta tillbaka

Lite rörigt att hitta tillbaka efter alla helger. Men nu kommer första vanliga helgen på länge. Skönt på ett sätt. Jag är ju mycket beroende av fasta rutiner nu mera, så livet blir så mycket enklare för mig när allt är som vanligt.
Solen har tittat fram idag, men det är modiga -16° ute.
Imorgon ska det visst komma snö igen, massor av snö tydligen.
Några av senaste dagarnas vinterbilder.
Det var en insändare i öp, som visst väckt rabalder hörde jag. Jag har inte så mycket att säga om den, men ja, jag har läst den.
 
Annars tänker jag mycket på det som hände Robban. Livet är skört och det kan gå väldigt fort ibland. Robban var en av några som försvarade mig hela tiden. Hans vänskap var varm och ärlig. Därför lämnar han ett stort tomrum efter sig.
 
Nu är snart alla papper skrivna, men någon beviljan av tjänstledigheten har jag inte fått. Behöver väl inte skriva mer om det.....
 


Robex Lundgren
PUBLICERAT: 2015-01-09, 19:29:17 | URL: http://ghgumman.blogg.se/

snyggt







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P