2015-12-26
 23:20:05

Uppdatering mest i bilder

Och annandagen.
Har varit en jätte trevlig och lugn jul.
Dan före dan...
Vi pysslade på tillsammans.
Vårt julbord var både veganskt och traditionellt. Var jätte roligt att laga mat tillsammans. Elsa och jag skapade för brinnande livet.
Wow! Ronny och jag har fått biljetter av Elsa och Micke. 
Detta var juldagen.
Annandagen. Vi var på ett underbart vackert bröllop, som hölls på Moforsenbron. Så nu är Christian och Brith herr och fru Bengtsson.
Så klart fällde jag några tårar, för det var så vackert.
 
Nu ska jag försöka sova och kurera mig, då en megaförkylning har slagit till.
Ingen bra avslutning på en annars så bra julhelg.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P