2015-08-31
 00:28:02

Och hastigt och lustigt så var det måndag igen

 
Det har varit en lugn och skön helg. Har inte gjort så mycket idag, men det var skönt att bara vara.
Ingen panik för måndag nu. Är sjukskriven 1 vecka till, men jag har heller ingen panik för att gå tillbaka till jobbet. Jag längtar faktiskt efter att träffa det fina gänget på Erikshjälpen igen.
 
Staffan var hit idag (han och Ronny håller på med något projekt) och hade med sig en present från Astrid.
Är dom inte underbara? Det är jag och Ronny.
Sedan blev jag så sugen på surströmming, så vi bestämde oss för att äta det idag i all enkelhet.
Pratade med Elsa i telefon. Hon är ju tillbaka på Ålsta sedan en vecka tillbaka. Ville ju höra hur hennes första vecka varit.
Hon är med i ett band till nu, ett tjejband som heter Syster Dyster. Dom har haft sitt första rep. nu och det hade gått jätte bra. Hon spelar bas där.
Dessa bilder är från Ålsta, när Ronny skjutsade ned henne förra söndagen.
Hon skickade några bilder från sitt rum. Tycker att hon har fått till det jätte mysigt.
Så bilderna nedan är tagna av Elsa.
Jag ska åka och hälsa på henne någon helg har vi kommit överens om
Min fina "lilla" unge.
Nu ska jag försöka sova. Men det är väl inte undra på att jag sov dåligt igår natt och kommer förmodligen att göra inatt också, när månen ser ut så här.
Jag reagerar väldigt på fullmånen. Men det är ingen fara med mig. Jag mår riktigt bra och känner mig lugn och trygg. Ingen mer dramatik som det var för 2 veckor sedan.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P