2014-09-21
 23:41:00

Trött och ganska nöjd....

Blommorna som stått ute på altanen har fått komma in. Alla fula blad bortrensade, toppdressade och urdiskade blomfat. I år kom dom in innan frosten. Glädjeskutt och klapp på axeln.
Brödbak. Det blev 2 vanliga och ett fyllt med ost, bacon, tomat, oliv och basilika.
Så har jag tagit reda på de sista glasäpplena. Det blev en lantlig äppelpaj och till det serverades det vaniljkräm med grädde.
Friterade räkor, paprika och lök. Till det hemkokt sötsur sås. Det var middagen det.
Ganska nöjd med mig själv idag. Hoppas att det ska hålla i sig, så att jag kan sova i natt.
 
I morgon ska jag fortsätta med lite projekt, hoppas jag. Det beror på hur trött jag blir efter mina inbokade samtal.
Pratat med Elsa i telefon idag också.
Saknar henne så mycket. ♥
Nu ska jag försöka sova.
God natt alla.
 


ami
PUBLICERAT: 2014-09-22, 20:04:23 | URL: http://twofaced.se/

åh hemmabakat bröd. så gött!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P