2014-09-23
 00:21:00

Sovtid kanske...

Det var fortsatt trögt idag. Vaknade liksom aldrig riktigt.
Hade ju mitt samtal kl. 10.00. Nu väntar jag på ett datum. Verkar inte bli den här veckan i alla fall.
Det blir frost i natt också, men det var väntat. Nu kommer snart vintern. Bara 93 dagar till julafton.
Får hoppas att jag är alertare i morgon. Jag brukar ha någon slags varannan dags ork.
Har i alla fall stickat en del idag. Men garnet jag håller på med nu tycker jag inte om.
Det är så rörigt. Korta färgrapporter. Men en sock är klar och skaftet på den andra.
Oroar mig en del nu. Jag har ju bränt förändringar i urinblåsan 2 gånger, och det verkar som det är dags igen. Jag har inte kollat det, men symtomen är lika. Det kan ju utvecklas till cancer om man har otur. Känns som jag inte orkar med mer motgångar just nu.
Om det kunde bli någon struktur på livet snart. Är så trött på att ingenting veta.
Nu ska jag försöka sova lite. Det var si och så med det i natt.
God natt alla.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P