2014-09-17
 21:16:00

Planera aldrig

Ja, det är ju inte ofta det blir som man har tänkt.
Har varit mail och telefondag idag, vilket gjorde att stressnivån drog iväg. Kändes som om jag hade 2 alternativ, lägga mig platt eller ett dopp i älven. Vill verkligen ifrån den här kommunen, hoppas det inte dröjer så länge.
Det som var inplanerat fick kliva åt sidan. Dagen bestod av hundpromenader, kaffe, crime och stickning. Dom blå sockarna (stl. 38) är färdiga, foto kommer. Har börjat på ett par rosa nu (stl. 38) foto av dessa kommer också.
Dessa 2 par har jag också gjort nu (stl. 42).
Det är så roligt att kunna sticka igen. Har haft abstinens. Men jag kan inte sticka hur länge som helst, då får jag ont. Antar att det är avsaknad av muskelkraft i den opererade handen. Väntar fortfarande på kallelse för ryggen också.
Ha en fin kväll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P