2014-09-19
 00:02:10

Klarat detta också...

Så kände jag imorse. Tänkte att nu orkar jag inte längre. Ett hopp från bron och det är över. Hade hjärtklappning, svårt att andas, klump i halsen som höll på att kväva mig samt en skyhög puls.
Gick omkring och trampade och fick inget vettigt gjort.
Så ringde F-kassan (har en underbar kontakt där) och hon rätade ut en del av fågetecknen sedan mötet och mailen jag fått.
Som vanligt var inte informationen korrekt, men jag börjar bli van att inte ta ett ja för ett ja och ett nej för nej, utan ett njaaaaaa.
Blev vid bättre mod i alla fall. Sedan pratade jag med facket.
Egentligen vet jag inte så mycket mer, än att det blir klarare och klarare vem som ligger bakom det mesta.
Man ska inte vara för optimistisk. Jag hoppas ju att hut går hem i slutänden.
Men nog känns det som David mot Goliat.
Nya tag imorgon då, förhoppningsvis så ramlar inte himlen ned.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P