2014-10-10
 01:03:00

Omtumlande vecka

Har varit dålig att uppdatera bloggen, men jag ska skriva om allt som hänt efter några timmars sömn.
Det har varit en toppenvecka. Har hänt mycket positiva saker.
Idag har jag varit ganska trött, efter träffen med F-kassan igår. Det var en jätte givande träff och jag är så glad att jag har denna underbara handläggare som jag har. Jag blir ju trött även när det är positiva saker. Mycket att sortera in i rätt fack.
Idag blev det promenad med grannen och hundarna.
Nu är det gränsfall. Tror att snön inte är långt borta nu.
Plockade lite mossa när vi var ute och gick. Har börjat göra lite fint på bron.
Så blev det.
Och Elsa har haft konsert på Ålsta, som det gick att följa via länk. Dom är duktiga. Så spännande att lyssna på dem.
(Bild lånad av Ålsta Folkhögskola)
Återkommer i morgon med mer uppdaterande.


Petra Johansson
PUBLICERAT: 2014-10-10, 02:25:37 | URL: http://solskensglad.se/

Vilka härliga höstbilder, gå gärna in och titta på mina :)

Svar: Det ska jag absolut göra
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P