2014-10-24
 01:06:00

Ja, då var det fredag

Underbar fråga;
"Borde vi inte försöka hitta intelligent liv jorden först, innan vi letar i rymden"
Jag ska försöka sova. Det har varit så rörigt sista veckorna, så jag kan knappt mitt personnummer. Det har varit både bra och mindre bra saker men jag blir så trött i huvudet ändå.
Vaknar trött, är trött hela dagen, men när det är sovdags är det som förgjort.
Det blev inte riktigt det sköna promenadvädret jag hoppades på. Men vi var ute ganska mycket trots allt. Det var dock inte så lätt att ta bilder då det ömsom snöade och ömsom var snöblandet regn och dessutom blåste. Blev så blött på kameralinsen.
Ghosty jagade snöflingor och hade hur kul som helst. Lellen var inte lika imponerad.
Nu är den färdig också, den blå sjalen i växtfärgad entrådigt ullgarn (flugsvamp). Den är även tvättat och mjuksköljd.
Fick blommor av gubben idag, så nu har jag dåligt samvete för jag var lite smågällig. Jag hängde upp mig på att det har börjat samlas tidningshögar igen. Jag som röjde undan allt för 2 veckor sedan. Ibland är jag en gnällkärring.
En ros var skadad i stjälken, så den fick flyta runt med ett värmeljus.
 
Nu ska jag försöka sova.
Glöm inte att det bara är 62 dagar till julafton.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-10-24, 01:15:44 | URL: http://carsie.se

Hejsan kära svägerska.

Skönt att ni fått vara ute lite idag, trots det lite mindre roligare vädret. Här har det regnat HELA dagen så ingen utomhus aktivitet här inte...

Hur går det med allt? Du skriver inte rakt ut så jag får fråga ;-)

Tänk vad tiden går fort, tyckte det inte alls var länge sedan man hade semester.. och nu är det bara 62 dagar till jul.. nåja, det är ju något att se fram emot - kommer ju uppåt till jul och är nog långlediga ända fram till 7:e Januari :D

Må väl min vän ♥

Svar: Ska hoppa i lopplådan nu, men jag mailar dig sedan eller skriver på svåger & svägerska. Det går framåt, men det är så mycket så jag blir så trött i huvudet.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P