2014-10-10
 16:50:02

I väntan på skidföre

Nej, egentligen inte. Jag väntade på en rad telefonsamtal. Men jag gav upp. Man kan ju inte sitta inne hela dagen och vänta på telefonsamtal, som aldrig kommer. Mobil? Ja, jag har hört talas om det. Nej, men just nu har vi ingen eller minnemal teckning på mobilerna och det är helt omöjligt att genomföra ett samtal utan att det bryts.
Hur som helst så blev jag så less att vänta, så jag gick en långpromenad med hundarna istället.
Det är ju underbart väder ute.
Ibland glömmer man nästan bort det färgsprakande skådespel som hösten uppvisar, i sin iver att hålla kvar sommaren.
Kommer att lägga ut fler vackra höstbilder sedan, och uppdatera bloggen mer. Men just nu måste jag ta itu med lite annat. Dom här telefondagarna är tråkiga. Tiden bara flyger iväg och man får inget vettigt gjort.
Det har i alla fall blivit lite mer pimp på bron.
 


elladora.blogg.se
PUBLICERAT: 2014-10-10, 18:07:02 | URL: http://elladora.blogg.se/

Men ååhh vad fint det blivit på farstubron ❤ Du är duktig du! 😆

Kraaam!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P