2014-11-01
 23:48:00

Melodikryss, barnkalas och minnesgudstjänst

Dagen började med gemensam frukost och melodikrysset. Lite klurigare idag, men med gemensam tankeverksamhet så grejade vi det.
Och naturligtvis promenad.
Så här såg det ut då.
Så var det disk och lite annat plock innan vi gav oss iväg till Tängstahallen och Meyas kalas.
Jag stannade inte tills kalaset var slut, för jag hade bestämt att jag skulle gå på minnesgudstjänsten i Resele kyrka.
En helt underbar gudstjänst.
Tände även ett ljus för Jeanette och Maggan i kyrkan. Tänker mycket på er.
Tittade även till Barbro och Siv.
Hem och lagade mat. Ugnsrostad sötpotatis och butternutpumpa, sallad med avocado, ärtskott och citronvinigrett och lite annat. Kokade även kikärtor till morgondagens falafel.
 
Nu känner jag mig trött, nöjd och mätt, så det blir nog sängen snart.
Allt har sin tid.....även sova....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P