2014-11-04
 01:25:00

Det var en gång en trött hjärna....

Det är alltså tisdag idag, och ingenting annat.
Jag kan ju börja med att tacka min läsare Anonym som upplyste mig om att det inte finns något som heter hjärntrötthet. Det heter sinneslö, utvecklingsstörd, hjärndöd, arbetsskygg, psykfall mm.
Tog bort dessa kommentarer, då jag tycker att dom var ganska tråkiga och har en del att säga om din egna mentala status. Så undrar jag varför du inte fick till det i en kommentar, utan måste skriva 9 st?
Nog om detta.
I söndags skjutsade vi Elsa till Fränsta. Det blev en liten nätt resa på ca 45 mil. Men ungen hade ju så mycket packning.
Hon fick med sig falafel i alla fall som jag lovat att göra, samt lite annan veg.mat.
Det var hur dimmigt som helst på söndagen, så resan till Fränsta var lite dryg.
Men hem kom vi, och då var det i stort sett bara att försöka sova, vilket inte gick så bra.
Jag hade alldeles för mycket i skallen, även om det mesta var positivt.
Hur som helst. Måndagen förflöt i något zoombieliknande tillstånd. Hade noll koll på allt tyckte jag. Jag vågar mig på att skriva igen, att jag led av hjärntröttheten.
Lyckades dock genomföra vissa projekt.
Nu har vi fläderblomssaft igen.
Tog faktiskt också med mig kameran ut på en av promenaderna.
Det ska bli snö idag, 20-30 cm och klass 2 varning. Sedan kommer kylan, nedåt -20°. Så nu kommer den, vintern.
Dessa hittade jag idag, men i morgon försvinner väl dom i snön.
btw 50 dagar till julafton. Har ni varit snälla? Inte jag.
Over and out.


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-11-04, 21:42:23 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Det finns visst något som heter hjärntrötthet. Det är bara att Googla på det. Hittade den här artikeln t ex http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svensk-genombrott-mot-hjarntrotthet_3610770.svd
Jag ser att du är riktigt flitig med kameran. Tack för att du delar med dig av fina bilder.
Hoppas dina tankar får fortsätta att gå i en positiv riktning. Var rädd om dig och ha det så bra!
Kram Kram! ♥♥♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P