2014-05-23
 06:37:00

Vilken framtid.....

Nattsömn bortblåst, som väntat.
Vet inte om jag vill veta vad som kommer här näst.
Det jag vet;
Stygnborttagning
Möte (r h l j)
Återbesök kirurg
Möte (okänt)
Svårt att planera när man får veta saker av en slump. Planering är annars ett måste i min värld.
Idag är det fredag och 40 år sedan Peter begravdes i Bräcke.


Anonym
PUBLICERAT: 2014-05-23, 09:01:01 | URL: http://mittpyssel.blogg.se

;-(;-(;-(




Ulla
PUBLICERAT: 2014-05-23, 14:36:40

<3 <3 önskar jag kunde göra mer gumman men det enda jag kan göra är att säga att jag finns här och tänker på dej hela tiden och skickar en massa tröste- och styrkekramar genom nätet upp till dej <3 <3 stå på dej!! kramar i massor <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P