2014-05-27
 22:41:00

Tisdag, i förvirringens tecken....

 Det har varit en mycket konstig dag idag. Jag förvånas över mitt lugn och mitt försonande tänkande. Är det bra eller dåligt? Det känns som jag måste skynda mig att hitta en inre frid, skynda mig att slutföra projekt, sluta bekymra mig så mycket, kommer det en morgondag så kommer den ändå. Man vet som sagt aldrig om det här är sista dagen i livet....eller vet man...
Möten hit och möten dit. Det spelar ingen roll. Det kan inte skada mig längre. Jag har gjort mitt val.
Och jag känner mig mycket tillfreds med det.
Imorgon ska jag ta bort stygnen, och för första gången få se hur det ser ut under bandagen. Det är som det är med det. Bara hoppas på det bästa.
Nästa vecka har jag ett möte (r h l j). Det blir nog bra.
Allt kommer att bli bra.
Nu väntar vi bara på liljekonvaljerna.
Dags att försöka sova då.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P