2014-05-12
 11:59:24

Redo för allt...

Har haft en väldigt kreativ helg, lång mer än vad jag någonsin kunnat tänka mig. Jag har dock två projekt till som jag måste slutföra. Det är som jag måste göra bokslut på allt, ifall jag skulle dö på slaktarbänken. Ni som känner mig vet att jag inte är så speciellt förtjust i sjukhus. Hade ju en märklig resa 2007, då jag var ytterst nära att dö. Vilket, som det känns idag hade varit det bästa.
 
Jag har städat upp på Fb, och det känns bra och dessutom sammanställt en mapp åt Ronny ifall det skulle behövas. Jag vet att jag är makaber i mitt tänkande och jag har sagt det förut, ni behöver inte läsa och ondgöra er. Jag vet ju att några tycker att jag ältar så man kan kräkas. Eller hur var det?
 
Har haft två mycket givande samtal idag, som ingav vissa förhoppningar. Sedan får man väl se vad det leder.
 Det är lite på gång nu som kan förändra mitt liv om allt går i lås. Tänker dock inte berätta vad förrän det är klart. Vill inte att någon ska sätta käppar i hjulet för det. Skulle jag då dö, så får ni aldrig reda på vad det var. Men så kan det ju vara ibland, shit happens.
Måste säga att jag är förvånande vis lugn idag. Några pusselbitar har fallit på plats.
Nu ska jag göra lite nytta.
 


Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2014-05-12, 12:16:51

Håller alla tänkbara tummar, tår o tassar för att det du hoppas på går i lås :-) Blir så mycket trevligare värld att leva i om vi kan unna andra glädje också, och det är du så värd :-)

Svar: Tack så mycket vännen. Peppning behövs. Kram
Annalena




TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-05-12, 16:07:22 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Jag kan bara stämma in i föregående talares lyckoönskningar. Är det någon som förtjänar lite positiva alternativ så är det du, vännen.

Lycka till med operationen! Har varit lite dålig på att följa med i vad som hänt sista tiden, men jag utgår ifrån att det är handen som ska åtgärdas, en gång för alla får vi hoppas.

Styrkekramisar! ♥

Svar: Tack. Ja det är handen som ska opereras. Allt det andra är som förut.Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P