2014-05-29
 01:21:00

Man borde gå och sova då...

Trött och ont. Sov som en kratta inatt.
Idag har jag varit och tagit stygnen.
Handleden såg bra ut, alldeles rak nu. Men det gjorde fruktansvärt ont när dom grävde lös stygnen.
Nu har jag i alla fall fått svart på var jag har så ont i höften. Jag har haft en blödning, så jag har en knöl som är stor som ett päron. Som tur var ingen infektion, men ont så att det räcker till.
Sitter och väntar på Christian och Yvonne. Fick lifta med dom både in och hem.
Utanför skatteverket. Sedan var det raka spåret hem.
Mina vackra rosor. Har tagit lite olika bilder av dem. Så underbara.
Landet kommer att få ligga i träda i år. Då jag inser att det inte finns någon möjligthet för mig att sköta det.
Vi kommer ju att hamna en bra bit in i juli, innan jag får börja göra något med min handled, och även då är det försiktighet som gäller.
Rabarber är det då hög tid att skörda.
Några blygsamma äppelblommor. Inte alls lika rikligt som körsbären.
Blå, blå himmel, men inte så varmt idag.
Något dök upp bakom vinbärsbusken.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P