2014-05-17
 23:42:29

Lördag, snart slut

Jag skrev ju att jag skulle uppdatera idag, men det får dröja till imorgon.
Har haft så pass ont idag, att det inte har varit någon hit att sitta vid datorn. Jag kan knappt gå, och blåmärket jag har runt höften är nog det största jag sett. Kommer kanske bild på det, så ni som läser för att bara kritisera behöver inte läsa alls framöver.
Ni får ge er till tåls till imorgon, så kommer flera uppdateringapå en gång. Jag ska fixa till korten också, ta bort de röda ögonen.
Nu ska jag ta kvällsmedicinen och försöka sova.
Avslutar med detta (tack Sonny ♥)
Jag mor fin i Morfinforsen.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P