2014-05-24
 00:14:00

Fredagkväll till slut...

Jag överlevde den här dagen också, även om det känns med nöd och näppe.
Men det kändes bättre när Ronny kom hem.
Vi frossade i sparris till middagen. Det är underbart att bara gå ut och plocka. Vi skördar varje dag nu.
Idag har det varit ruskigt varmt. Min fot (den med hallux valgus operationen) har svällt något oerhört. Även höften som dom tog ben ur är ju på samma sida. Det känns som en timmerstock.
Annars har jag faktiskt varit ut lite, med hundar och kavaljer.
Trodde ett tag att det skulle bli åska, men det klarade sig.
Nu ser man från dag till dag vad det växer.
Nu har Auriklerna börjat att slå ut.
Vivorna blommar.
Bägge körsbärsträden blommar nu. De är helt översållade med blommor.
Lönnen blommar.
Tallen.
Vårtöreln.
Och jag har konstaterat att vi har otroligt mycket hundprylar, och detta är inte allt. Jag anser trots allt att det är ganska normalt.
Kväll i Moforsen.
Nu försöka sova. Melodikrysset imorgon och sedan Hola.
Och jag vet något som inte ni vet...


miah
PUBLICERAT: 2014-05-25, 03:03:16

Alla har toppar och dalar, men lyssna på "Lullaby" med Nickelback....varje gång jag hör den tänker jag på dig.....*kram*

Svar: Tack goa ungen. Tänker ofta på dig också. <3
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2014-05-25, 18:42:06

Men lilla gumman, vad svullen foten är :(
Visst är det underbart med alla blommor överallt =) Det är så man önskar att det kunde vara den här perioden på året hela tiden ;) Mors dags-kramar till dej <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P