2014-05-30
 22:35:00

Det blir en tidig fredagkväll...

Det onda vill inte ge med sig, så det är bara att försöka sova med alla till buds stående hjälpmedel, typ gummiklubba och eter,.....kanske inte men väl ipren, alvedon och voltarensalva.
Har fått en tid imorgon, så får vi se var det leder.
(Fotot av Ghosty lånat av Carina Siedlecki)
Idag fyller Lillan 4 år. Har varit dåligt med firandet, då jag har varit så dålig och Ronny varit borta så länge.
Men vi får väl ta ett litet kalas imorgon också. Nu är ju Elsa hemma också. Så då är Lellen jätteglad.
Vi är en liten familj igen. ♥
Trots värk, så tror jag att jag kommer att sova bättre inatt, med famljen.
Men det får väl morgondagen utvisa.
Hoppas jag hittar lite ork snart också. Det är så mycket jaag vill göra.
Nu har jag fått återbesök för handleden också. Det lär vara en hel del att prata om runt denna också.
 
Nu är temuggen urdrucken, så då är det väl sängen nästa.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-05-31, 08:23:34 | URL: http://carsie.se

Grattis finaste Ghosty på 4-årsdagen! Herregud vad tiden går...

Hoppas verkligen att din värk släpper lite och du får sova ordentligt inatt gumman. Att du vill göra en massa förstår jag men du får nog allt snällt låta hand och höft läka först *uppmanar*

Sköt om dig älskade svägerska ♡







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P