2014-03-26
 20:30:00

Vi har hunnit till veckans onsdag.

Skitryktena fortsätter, om min framtid, medan jag själv är belagd med tystnadsplikt.
Ska ringa facket imorgon igen. Tystnadsplikten gäller inte åt bägge hållen.
Är riktigt, riktigt trött på det här.
 
Annars har det varit lite trögt idag. Jag är så trött, så trött.
Antar att det beror på upptrappningen av medicinen.
Jag har även kunnat gråtit, vilket var månader sedan sist.
Och då menar jag riktigt gråtit.
Även om det har varit skönt väder ute, så har jag frusit idag.
 Blå himmel
 Och sol
Hos grannarna börjar minsann blommorna titta fram
Medan det ser ut så här hos oss
Detta var dagen i stort.
Ska göra en egen kategori av dagens minne.
Jag kommer alltså att flytta dom jag redan skrivit.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P