2014-03-11
 23:39:00

Kväller

Ikväll tror jag att jag kommer att sova, förhoppningsvis. Problemet är väl att det är lite rörigt i huvudet.
Hade ju en fullspäckat schema idag, men genomförde det. Dock inte fysioterapin, eftersom det blev nytt
gipspaket istället.
Jag hade det liksom på känn, så jag skyndade mig att avsluta sockorna jag höll på mig, trots att det gjorde
lite ont. Men nu är det stopp igen.
Nu måste jag hålla mig i stillhet, och hoppas att jag slipper operera eländet.
Det tilltalar mig inte speciellt mycket att operera handleden, i synnerhet inte när de tänker ta ben från
höften.
Ronny säger att jag far fram som en vägglus efter väggarna, så det är väl bara att ta det lite lugnare.
Det borde kännas lite bättre nu fram till nästa vecka, då det är dags för den stora drabbningen.
Ska försöka att inte tänka så mycket på det nu.
Vi skippade firandet av "galondagen", får bli senare.
 
Nu ska jag försöka sova.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P