2014-03-07
 00:05:00

Till Erik, måste vara den läspe och halte

Ska börja med att kopiera en kommentar jag fått.
 
"erik
PUBLICERAT: 2014-03-06, 15:06:14

Men nu ha jag läst igenom de här smörjan. Jag ha då aldrig läst nånting så själv ömkande. De troligaste som är fel på dig är nog dig själv o ingen sjukdom ska du se. Tycker du ska ta o rata den här bloggen o hålla din inbildningssjuka för dig själv. :thumbdown:"


För det första jag hatar särskrivningar, det heter självömkande och inte själv ömkande.
 Och vad är inbildningssjuka? Det heter inbillningssjuka.
Men nu ha jag... Jag ha då... Men nu har jag... Jag har då...
 Man börjar inte mening med men. Du skulle ha skrivit; Nu har jag

Ska jag fortsätta? Tycker du borde göra något åt din svenska, den är gräslig.

Jag kan säga att jag blev mer upprörd över hur illa du skriver, än vad du skriver.

Så har jag undrat över en sak till. Varför är det undantagslöst personer med skrivsvårigheter som har negativa kommentarer om min blogg, ja det har hänt förr. Har ni lässvårigheter också så ni inte förstår vad ni läser?

Jag bara undrar.

Och till sist.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P