2014-03-18
 20:08:00

Svart tisdag

Man ska aldrig tro att det inte kan bli värre.
För det kan det. Det finns inget slut på olyckor, det vet jag nu.
Hade ju en förhoppning om att 2014 skulle bli ett bättre år, men det
har redan nu kvalat in för ett av dom sämre.
Min psykiska status blir sämre och sämre, jag är gipsad igen, det blir nog
operation av handleden, ekonomin är åt helvete, konflikten med barnen
som fortsätter, tröttheten, självföraktet, det kommande mötet som kanske
sänker mitt sista hopp och nu chocken när Ronny ringde och
sa att han krockat, tack och lov inga skador på honom, men nya bilen.
Vi hade hade haft den i drygt 2 veckor. Vi har inte ens betalat den, utan lånat
till den....och nu? Kommer aldrig få ihop det här ekonomiskt. Dömer försäkringsbolaget ut
den, kommer vi inte ha råd att skaffa någon ny bil.
Ska starta en insamling till förmån för oss. Det går ju tydligen att samla till det mesta.
Snön fortsätter att jaga undan våren...
Händer det bara en sak till hänger jag mig. Och det är ett löfte, inget hot.
Och det kan det mycket väl göra på mötet....
Går och lägger mig nu. Kan ju alltid hoppas att taket strörtar in och mosar skallen på mig.
 
 


Anon
PUBLICERAT: 2014-03-18, 20:52:53

Anna-Lena, du starka kvinna! Ditt liv har inte varit lätt hittills men det betyder inte att det är värt att avsluta. Det finns både bra och dåliga stunder i varje människas liv, de bra saker väger inte alltid upp de dåliga men de dåliga sakerna tar aldrig bort de bra! Tänk vilken tur att Ronny lever, att ni har era hundar, en otroligt stor och vacker familj och på allt du har åstadkommit i livet! Du är styrkan själv min vän och jag hoppas att du känner dig bättre snart! <3




Annika
PUBLICERAT: 2014-03-18, 21:29:50 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Förstår att allt ser hopplöst ut just nu, men det kommer att vända. Hoppet är det sista man får tappa. Ni har varandra och tillsammans fixar ni det här. Lova att du kommer på bättre tankar. Det är många som älskar dig vännen. Den allra största styrke kramen som finns vill jag ge dig.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P