2014-03-31
 22:24:23

Sicken måndag

Väntar på att det ska bli lugnt, men det dyker upp nya saker hela tiden.
Fattar inte när det ska bli lugnt.
 
Men det har i alla fall hänt 2 bra saker.
Försäkringsbolaget lagar upp bilen, så nu ska vi "bara" skramla ihop 3.000 kronor till
självrisken.
Och så måste vi få ihop lite reskassa till Elsas Englandsresa.
Jag får väl sätta mig med en kaffeburk utanför Coop och tigga lite.
 
Så har det hänt en bra sak till, men den kan jag inte berätta nu, tidigast
nästa vecka.
 
Tyvärr så har jag inte så mycket nytt att berätta om min status.
Jag ska på röntgen för handleden nästan vecka igen.
Vi får väl se då hur det blir.
 
Imorgon ska jag sätta mig och tokscanra av bilder ur ett gäng album.
Det kommer nog ta ett tag, men jag ska göra det så fort som möjligt, så
jag kan lämna dem åter till Anja.
Det kan ju hända att det är något kort av mina gamla brevänner eller så också
och i så fall behåller jag dem, för det är ju bara folk som jag känner.
Avslutar med lite foton från igår och idag.
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-03-31, 23:59:39 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Det gäller att försöka se saker från den ljusa sidan även om 3000:- är en stor summa när man inte har så mycket på pluskontot.
Hoppas det andra positiva inte innebär att ni ska ut med mera pengar, utan att det är något som helt och hållet är till din/eran fördel.

Fina bilder! Kul att se att även ni i den norra halvan av landet också har kommit en bit på väg när det gäller våren.

Här nere fick vi avnjuta en försmak av sommar under hela helgen som var. Inte klokt egentligen, då det inte ens blivit april ännu. Nåja, om några minuter så är vi inne i april.

Hoppas du klarar dig från att bli lurad och att den första aprildagen blir en bra sådan.

KramKram! ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P