2014-03-05
 09:55:57

Frågetecknet Annalena

 
 
Med andra ord, så sknar jag ord.
Ska sätta mig ned och skriva igen, för vilken gång i ordning vet jag inte.
Men det känns jobbigt, och jag undrar bara, hur många gånger?
Hela jag känns snart som ett frågetecken.
Det börjar dra ihop sig....eller dra ihop mig...
Detta är vad jag känner att målet är.
Kan det inte bara sluta, så jag får lugn och ro.
Det har för fan pågått i 2 år.
 
 
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-03-05, 22:13:50

Tjena jobbigt att höra att du mår så dåligt och att du gjprt det så länge , såg på efter tio med Malou för ett tag sen och där pratade dom när man kommer i klimakteriet så kan vissa må VÄLDIGT dåligt , kan du kolla om du kan se det programmet på play , om det kan vara nåt sånt du har hamnat i så du kan få rätt hjälp..;)




Anonym
PUBLICERAT: 2014-03-05, 22:13:55

Tjena jobbigt att höra att du mår så dåligt och att du gjprt det så länge , såg på efter tio med Malou för ett tag sen och där pratade dom när man kommer i klimakteriet så kan vissa må VÄLDIGT dåligt , kan du kolla om du kan se det programmet på play , om det kan vara nåt sånt du har hamnat i så du kan få rätt hjälp..;)




Anonym
PUBLICERAT: 2014-03-05, 22:14:56

Kram hoppas du hittar programmet Lise-Lott




erik
PUBLICERAT: 2014-03-06, 15:06:14

Men nu ha jag läst igenom de här smörjan. Jag ha då aldrig läst nånting så själv ömkande. De troligaste som är fel på dig är nog dig själv o ingen sjukdom ska du se. Tycker du ska ta o rata den här bloggen o hålla din inbildningssjuka för dig själv. :thumbdown:

Svar: För det första jag hatar särskrivningar, det heter självömkande och inte själv ömkande. Och vad är inbildningssjuka? Det heter inbillningssjuka.Men nu ha jag... Jag ha då... Men nu har jag... Jag har då... Man börjar inte mening med men. Du skulle ha skrivit; Nu har jag. Ska jag fortsätta? Tycker du borde göra något åt din svenska, den är gräslig.Jag kan säga att jag blev mer upprörd över hur illa du skriver, än vad du skriver.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P