2014-03-10
 11:17:07

Efter tio, vuxenmobbing

Brukar väl inte titta på efter tio så ofta, men ämnet idag intresserade mig. Vuxenmobbing
och vad som händer med hjärnan.
Något som väcker mitt intresse efter den resan jag gjort.
Jag har insett att mitt liv aldrig kommer att bli som det var tidigare. Nu finns det väl kanske sådant
som man har lärt sig som bara inte är av ondo.
Nu drar ju allt igång igen, så stresströskeln är ganska låg.
Det är otroligt vad som händer i hjärnan. Efter bara 2 års mobbing kan det uppstå allvarliga skador, som blir bestående. Det jämfördes med en bil som går på högvarv hela tiden.
Min stress har pågått i snart 2 år....
 
Annars kan jag väl uppdatera lite vad som har hänt sedan sist.
I fredags fick jag besök av min kära arbetskamrat Carina Eriksson. Hon hade med sig fikabröd, vilket
jag sällan har hemma, så fick jag en blomma och en föselsedagspresent.
Födelsedagspresenten har jag inte öppnat ännu, det är ju några dagar kvar.
Fredagnatt hade jag jätte svårt att sova, tror att klockan var närmare 04.00 innan jag kom i säng.
Var ändå uppe och löste melodikrysset med Ronny.
Inskickat och klart.
Fick sällskap i lördags när jag gick en av promenaderna.
Nu är hundburen ute i bilen. Det blev väl inte 100%, då den inte passar helt. Ronny fick göra en lösning .
Vi får väl se om det fungerar.
Och TV:n är på plats nu också.
Söndagen var jag så trött att jag nästan bara sov. Trots att vi gick och la oss 23.30 ca på lördagkväll.
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-03-10, 15:42:58 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Hej vännen! Har inte varit in på din blogg på länge, då min dator inte fungerat. Efter några veckors envist kämpande har jag faktiskt helt på egen hand lyckas fixa problem och få bort skiten som smitit förbi mitt virusprogram. Tack vare mobilen har jag haft lite koll på dina (och andras) förehavande genom FB så jag har ju förstått att du har det kämpigt.
Det känns så fjuttigt att säga att man hoppas att det ska bli bättre för dig, då detta aldrig tycks bli ett avslut Jag lider med dig, men det ändrar ju ingenting och inte kan jag vara till någon praktisk hjälp heller, då vi bor i varsin del av vårat avlånga land. Om det är till någon tröst, så glädjes jag varje gång ddet händer något positivt i ditt liv, även om det "bara" är ett trevligt fikasällskap. Skönt att du faktiskt också har människor vid din sida som finns där och bryr sig om hur du mår.
Massor av styrkekramisar.♥♥♥

Svar: Många gånger räcker det långt att man får höra att någon bryr sig. Tack för att du finns. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P