2014-06-04
 04:21:00

Vilken tillvaro

Det jag har lust att säga åt mig själv; Sov för helvete!
När gårdagen var så bra, varför ska det då stöka så mycket i skallen.
Jag har tappat 2 år av mitt liv och nu har jag förbanne mig tappat bort mig själv.
Hatar den jag har blivit och vad livet gör med mig.
Mår inte så bra nu...
Redan ljust ute, men och andra sidan blir det inte riktigt mörkt nu...bara i mitt sinne.
 
Nytt försök nu då.....


KassandraPalma
PUBLICERAT: 2014-06-04, 06:49:06 | URL: http://kasssandra.blogg.se

så bra texter på bilderna!

Svar: Ja, visst är det. Passar så bra in i min upp och ner vända värld.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P