2014-06-01
 22:32:00

Trevlig söndag

Har haft ont idag, men det har varit en mycket trevlig dag.
Mamma och Henry kom hit. Så dom, Ronny och Elsa har donat på jätte mycket. Det är jätte fint i växthuset nu. Vad skulle jag har gjort utan min underbara familj? Egentligen ska väl det väl vara barnen som hjälper sina föräldrar och inte tvärtom. Men hit kom dom och hjälpte oss. Är så tacksam att jag finner knappt ord. Och även Ronny och Elsa har gnott på, medan jag staplat omkring med en krycka och bara tittat på härligheten. Bilder kommer senare.
 
Till middag blev det kokt blomkål, skinkstuvning och kokt ägg (vegetariskt åt Elsa) och efter smulpaj med årets första rabarber och fransipankräm.
En toppen dag med andra ord.
Något som tyvärr är lite tråkigt. Liljekonvaljerna har kommit, och jag kan inte plocka några. Går för dåligt, arm i mitella och krycka i den andra handen. Och jag skulle så gärna vilja ha en bukett....
 
Ska snart gå och lägga mig. Laddar för en liten träff imorgon. Hoppas kroppen håller ihop. Är rätt skröplig nu, ca 85+ skulle jag tro.
 
Sedan hoppas jag att jag får en snabb kallelse till allmottagningen, så dom kan sätta in drenaget i hematomet. Det gör så förbaskade ont och jag har så svårt att gå.
Till alla inblandade i denna underbara dag.
Jag älskar er!
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-06-02, 07:29:20

inget som nån vill veta

Svar: Visste inte att du representerade alla som läser min blogg.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P