2014-06-05
 22:54:00

Tidig fredag

Sov dåligt i natt också, men nu är jag ganska trött.
På eftermiddagen kom det en ordentlig åskskur. Årets första här i Moforsen. Det blev mycket svalare, men gav upphov till en jäkla huvudvärk.
Temperaturen ute, innan åskan.
Däremot har jag en tjock dobermann som njöt i fulla drag.
Min fötter fortsätter att svälla, speciellt den vänstra som är opererad samt att det är vänstra höften som dom karvat i. Gör ganska ont.
Dessa ska Elsa få hjälpa mig att plantera i krukan på bron när hon kommer hem.
Ronny har hittat mina små cementfigurer också.
Och igår köpte han 2 rosmarin och idag 2 timjan.
Aprikoser är gott. Mums.
Liksom detta te.
Denna stod bara i bokhyllan och tittade på mig. Det har varit 2 stycken, men jag vet inte var den andra tagit vägen? Momma satte alltid blommor i den, som jag och Åsa hade plockat när vi var små. Kul minne.
Här är åskan på väg.
 
Ja, vad har annars hänt idag? Lite telefonsamtal hit och dit. Blev inte alls så lugnt som jag hade hoppats. Ingen idé att rabbla upp vad det handlade om, men det är väl "never ending story".
Hur som helst, så är jag vid gansk gott mod trots allt.
Imorgon ska vi hämta Elsa på Hola och så är vi bjudna på smörgåstårta till Tessan, som har tagit examen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P