2014-06-11
 11:41:00

Skrattar till tåget går

Ljus sommarnatt
Fågelkvitter
Tyst i huset
Utom mina hjärtslag
Dom tilltar
Låter som godståget
Att inte familjen väcks
Tankarna kommer
Tankarna jag inte borde tänka
Men dom bara väller in som dimma
Så många uttalanden ekar i min stressade hjärna
"Du måste ha en sinnessjukdom i släkten"
Inte vad jag vet
Har frågat många
Är jag sinnessjuk
Skämmer ut släkten
Vanära inte duga
Ju mer jag tänker
Dessto mindre förstår jag
Ju mer jag försöker
Dessto mer misslyckas jag
Den enda kända sinnessjuka i släkten
Sinnessjuk
Jag måste vara sinnessjuk
Skratta tills tåget går





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P