2014-06-03
 00:20:00

Så var måndagen avklarad

Hur mås det idag?
Förmiddagen var mycket positiv och givande. Dock blev dagen ganska lång, eftersom jag fick tillbringa hela dagen i stan. Det är för tråkigt att dom dragit in bussarna...men vet inte om jag klarat av att gå uppför hela backen med krycka.
Här tillbringade jag en stor del av dagen, sittande i bilen.
Och eftersom jag var i rörelse så mycket så fick jag kapitulera och inta diverse "smågodis".
 
Imorgon ska jag ringa telia. Sedan dom dom höll på med underhållsarbete av e-postenserven har vår dator blivit galen. Det går inte att ladda upp någonting just, då hastigheten bara är 0,02. Så det är därför det inte kommer så mycket foton. Det tar alldeles för lång tid. Så spelningsfotona från Hola får vänta tills jag fått ordning på detta.
Hittade dock några motiv inne på Bilbolaget.
Här kan man ladda batterierna, när orken tryter...tror jag.
Tunna-tunnare-tunnast. Hahaha. Sådant kallas dålig humor.
Snabbaste vägen ut, även om man går med krycka.
Och här sitter jag och vill hem. Hade dock tagit en kudde med mig så jag kunde vila lite. Men värken i höften blev ju därefter.
Denna borde några ta till sig. Kom fram till idag att det är tyvärr klent på den fronten.
Hade tänkt få visa lite kort från växthuset, men att ladda upp kort från kameran, det är uteslutet nu.
Dom jag har laddat upp kommer från mobilen.
Tänk att jag som var så emot touchmobil, skulle inte kunna vara utan den nu.
Måste bara testa hur lång tid det tar att ladda upp ett vanligt foto. Det tog 4 min. Wow.
Jag har inga liljekonvaljer ännu. Detta foto är ifrån ifjol.
Elsa har förresten klippt av mig håret, och nu ska det bli ljust igen...det jag har kvar.
 
Nu blir det lopplådan och förhoppning om att kunna sova, trots värk och en smygande ångest.
 
  





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P