2014-06-12
 15:47:00

Rom byggdes inte på en dag....

Vätskepåfyllning, paus och funderingar runt middagen.
Vintergröna.
Murgrönor, ros och sötpotatis.
Ros.
Sötpotatis.
Min lilla grod/paddvän. Den tillängnar jag min vän Barbro i Padderyd.
Årets sista skörd av sparris. Lite vemodigt.
Och har vi en skiss över min tankeverksamhet. Därför tar allt lite längre tid, och så har vi ju min fysiska åkommor också. Men jag är vid ganska gott mod, trots allt.
Försöker att låta bli att tänka på att jag har 3 möten nästa vecka, och alla på samma dag. Hoppas allt flyter på och att det inte tilkommer massa saker eller personer.
Tror att pausen är över.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P