2014-06-10
 21:58:06

Promenad del 1

Idag gick jag en längre runda än jag gjort på länge, och utan krycka. Elsa och hundarna följde med. Det blev så mycket bilder att jag delar upp dem i 3 delar. Kändes mycket bättre när vi varit ute, även om Elsa tyckte att jag var långsam och kallade mig för "Invalido". Men vi lyckades ta oss runt hela området med råge.
Citrontimjan
Praktveronika
Lavendel
Många knoppar på den blå bergsvallmon.
Pepparrot
Maskrosor, inte där dom ska vara.
Rosen har knoppar.
Gräslöksblommor.
Lobelia.
Rosen som ska vara på bron.
Löken.
Sallad, som övervintrat.
Vintergröna.
Hundkex.
Midsommarblomster.
Mera hundkex.
 
Vi stannade även till hos grannen Ingrid och fotograferade hennes blomprakt.
 
Fortsättning följer.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P