2014-06-18
 22:03:43

Onsdag är det väl......

Det har blåst som attan idag, men inget regn. Hoppas att det blir hyfsat väder i midsommar. Prognosen har ju sett bättre och bättre ut. Men än kan vädergudarna lite mer.
Har rätt ont nu, men jag får skylla mig själv. Var lite övermodig. Jag ska ju inte gå så mycket som jag gör.
När vi var ute på våra promenader idag blåste vi nästan bort.
Frida.
Moa.
Ghosty och Lellen.
Frida.
Moa.
Hundarna hade inget problem med blåsten. Det blåste inte lika kallt idag.
Kände mig nästan som en skurk, när jag gick ner med Frida och Moa vi 19.45-tiden. Dom ville vara kvar hos Ghosty och Lellen.
Lupin.
Smörblommor.
Midsommarblomster.
Tomater på g.
 
Fick en jätte fin krukros av svärmor idag. Den kommer på bild imorgon.
Allt är tvättat nere i tvättstugan. Elsa hängde tvätt i tvättstugan och Ronny ute. Allt fick inte plats ute. Och en tvätthög (ren tvätt) som fyllts på i 5 veckor, är nu viken och saker lagda på sina platser.
Känns så skönt.
Nu ska jag nog krypa ned och lösa lite korsord.
Ha en fin kväll alla.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P