2014-06-09
 00:18:00

Och hastigt var det söndag igen

Vilket betyder svårt att sova och allt det andra.
Helgen har dock varit bra. Det blev ju som sagt var en extra dag, då Ronny var ledig på fredag också.
Fredag och nationaldag.
På väg till Hola.
Vi var först ner till Hola och hämtade hem Elsa. Dår sammanstrålade vi även med Han och Marie. Lika roligt att träffa dem varje gång.
Detta är dock inte Elsa.
Joel och Hans.
Hans, Ronny och Elsa.
Marie, Hans, Joel, Elsa och Ronny.
Marie, Hans, Joel, Elsa och Ronny.
Ni som känner mig vet att jag älskar att ta bilder på blommor och blader. Men nu har jag även fått ett nytt intresse, ödehus. Jag älskar den vemodiga, lite kusliga känslan man får av dem. Och så tycker jag om att fantisera om hur livet har varit för dem som bott där.
En handlingslista, som jag hittade i bilen.
Efter lite shopping i Sollefteå på väg hem (dessa 2 foton taget med fisheye). Så var det snabbt hem och vända. Bara rasta hundar och lyfta in varorna. Så iväg till Tessan och fira hennes examen.
Har införskaffat lite kryddor till kryddgården, men det kommer inte alls att bli som det brukar.
Den flaggan var det inte mycket liv i.
Och nu har dom kommit, liljekonvaljerna.
Igår grillade vi.
Är det ingen mer än jag som ser ansiktet i champinjonen?
Dessa foton är tagna mitt i natten.
Idag har det varit lite lågt. Jag har haft ganska ont och helgen är slut. Det har regnat en hel del.
Ibland orkade trots allt solen bryta igenom.
Och nu ska jag försöka komma med sömntåget.


Ulla
PUBLICERAT: 2014-06-09, 00:48:21

Hahaha jodå jag såg det, nästan lite creepy ;) Nattinatt systra mi och hoppas du får sova inatt <3




siv.undin
PUBLICERAT: 2014-06-09, 01:50:26

Jätte kul att se dina bilder. Har ni planerat något för midsommar eller kan vi komma upp?

Svar: Vi har inte planerat något alls för midsommar. Det enda jag konstaterade var att det nog inte blir något midsommartrav i år. Det är natten mot midsommarafton och det brukar ju alltid vara jag som kör, men jag har ju fortfarande bandage då. Så vi är hemma hela midsommar och ni får så jättegärna komma. Det skulle bli kul.Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P