2014-06-12
 12:35:39

Lite bloggande innan utgång

Vädret växlar mellan sol och mulet, men nu tänker jag bege mig ut en stund.
Försöker med lite positivt tänk...
Fullt så positiv kanske jag inte är, men man kan ju försöka.
 
Såg något som jag blev verkligen impad av.
Vad säger ni? Vore det inte en dröm?
Att drömma är ju gratis, och allt kreativt tänkande ger ju positiv energi.
Skulle verkligen vilja ha så här.
Allvarligt talat....jag älskar blått...men så blått.
Ok, den är väldigt fräsch, men allt det blå, är det nyttigt det?
Så nu har jag analyserat sönder det också.
Jag tänkte mindre innan dom höjde medicindosen. På gott och ont.
 
Men som ni såg kom det inget nattbloggande. Jag sov. Vaknade dock vid 04.00 och hade ont i höften. Gick upp för att ta en alvedon, men jag kunde inte få fram dem, så då gick jag och la mig igen.
Duktig idiot som jag kan vara ibland.
Nu kan jag nog inte hitta på mer undanflykter, utan det är bara att bege sig ut.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P