2014-06-17
 22:33:42

Igår blåst, idag regn

Igår blåste det halvorkan, idag har det regnat hela dagen.
Jag trodde det var sommar, 3 dagar till midsommarafton, men det syns inte om man tittar på termometern. Jag vill ha en solig midsommarafton, så att det är ljust hela natten. Det blir ju halvskumt om det är mulet.
Det är bara att hålla tummarna.
 
Har varit lite seg idag, då det kom efter allt från gårdagen. Men jag har mycket hjälp här hemma, så det funkar bra.
Det dåliga vädret har gjort att det är totalt stillestånd för den blå bergsvallmon. Och jag som är så förväntansfull.
Mulet och grått.
Har dock börjat hända lite i krukorna ute.
Min vän ♥Snigel♥.
Finlands vita ros och Finlands rosa ros blev en doftande bukett i köket idag.
Den fina buketten jag fick av världens bästa svärföräldrar.
Lellen,
Ghosty och Ronny.
Ove
Sivan.
 
Nu börjar väl klockan dra ihop sig till sovdags också.
Förresten, är det fotbolls-VM nu? Så intresserad är jag.
     
 


Anonym
PUBLICERAT: 2014-06-18, 18:45:51

Varför gnäler du så på vädret




Anonym
PUBLICERAT: 2014-06-18, 18:45:55

Varför gnäler du så på vädret







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P