2014-06-10
 12:06:00

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

 
När jag låg och vred mig i sängen i natt och inte kunde sova, funderade jag på om jag skulle ta Elsa till hjälp och plantera lite idag. Morgonen kändes helt ok, solen sken. Verkade som en bra dag.
Vädret är fortfarande ok, även om det har blivit lite molningt nu, men dom mesta molnen har jag invärtes.
Tänk att det aldrig ska gå att planera något, då hjärnan strejkar med jämna mellanrum.
 
Nu ska jag i alla fall försöka halta ut en tur med hundarna. Dom ligger liksom och väntar.
Dom tycker säkert att jag är jättetrög, och det är jag väl också.
Tror att kameran får följa med ut.
 
Återkommer.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P