2014-06-05
 08:31:00

Dahlia är vaken....

Dahlia är min mammas namn på mig och jag gillar det. Plöjer just ned stora mängder kaffe.
Idag hoppas jag att det bara får vara lugnt. Inga besvärliga mail, inga stressande samtal, bara lugnt. Kommer dock att få ett samtal från Helén (kbt), men det är inte stressande.
Jag tog ju en del bilder igår, och dom kommer här.
Igår var det ganska mulet,men det passade mitt sinnelag bra. Idag däremot skiner solen.
Alexs syren, blommar något tidigare än vår.
Fast vår är finare *fniss*, dock behöver den klippas ur lite. I år kommer det inte vara några syrenblommor kvar till midsommar. Det är ju 15 dagar kvar till midsommarafton.
Vad ska ni göra i midsommar då?
Några av dom få äppelblommorna vi har i år.
Jag älskar maskrosor, men så är jag ju lite sär. Fick ju till och med slängt i ansiktet (av en person som absolut inte ska säga sådana saker) att jag måste ha en sinnessjukdom i släkten, fast det var vid ett annat tillfälle.
Hundkex. Deras blommor är väldigt vackra, när man studerar dem på nära håll.
Åkerfräken.
Smultron.
Åkerbär.
Smörblomma.
Någon lav, som växer där jag inte vill ha den. I kryddgården.
Gräslök.
Så här stor har en av knopparna på den blå bergsvallmon blivit.
Väderrapport.
Elsa har klippt mitt hår.
Och det kommer nu att få denna färg (förhoppningsvis).
Fast just nu känner jag mig mer så här....
 


Ulla
PUBLICERAT: 2014-06-05, 12:10:57

Dahlia är en vacker blomma precis som du är en vacker person min älskade vän <3 Och om du har sinnessjukdom i släkten för att du gillar maskrosor så är tydligen du, jag och Viola släkt då för vi gillar också maskrosor ;) Kram systra mi <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P