2014-07-03
 23:29:00

Torsdag, som inte blev som planerat

Jag som hade så stora (för mig) planer för dagen. Men av det blev det inte.
Skulle lägga in bilder på externa hårddisken, samt hämta några dokument där. Men det gick inte att göra någon dera, då datorn och hårddisken inte fick kontakt med varandra. Precis samma fel som när jag vill att telefonen ska få kontakt med datorn.
Det tog massor av enegi, till ingen nytta. Fixade det inte. Kände mig värdelös.
Bestämde mig för att gå ut istället och fixa lite med kryddgården. Det hade ju varit sol hela förmiddagen och runt +26°.
Gick en promenad med hundarna, och då tornade dom upp...det blev svalare. Och innan vi hade hunnit in så öppnades himlen portar.
Åskade gjorde det också, men bara på håll. Behövde aldrig stänga datorn och så. Men det kändes väldigt snopet. Jag är en sengångare.
Om allt blir som det är tänkt, så kommer Elsa hem imorgon. Då kanske jag får lite ny energi.
Hoppas att förkylningen är bättre imorgon. Vill inte må så här.
Vi fick en fin kväll i alla fall, men betydligt svalare nu.
Nu är det väl lopplådan som gäller. Lite korsord och fundera på morgondagens bild i Fotoutmaningen. Det är magiskt...kan vara svårt att hitta.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P