2014-07-09
 00:27:00

Sängdags för länge sedan

Borde ha gott och lagt mig, men en snabbuppdatering.
Har ringt hälsocentralen idag för att efterlysa mina provsvar (prover som jag lämnade i februari). Men jag hade otur, fel människa att prata med sa Bill, helt jävla fel sa Bull. Så jag vet inget mer än innan jag ringde.
Jag säger bara nej Tuula nej.
Har även pratat med Helén från kbt:n. Vi pratade igenom hur det varit sedan sista mötet.
 
Annars har det varit varmt idag, mycket varmt och är fortfarande. Kommer nog bli svårt att sova. Men man ska ju inte klaga på värmen.
 
Annars har det väl inte hänt så mycket. Man ska väl inte undra över andras reaktioner, men jag måste säga att jag har funderat en hel del. Vad är det jag har gjort eller inte gjort?
 
Har tagit en del bilder idag, men jag har inte laddat in dom. Får bli senare. Inte så mycket nytt antar jag.
God natt alla. Nu ska jag leta mig mot sängen. Känner mig varm, trött och undrande.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P