2014-07-30
 23:38:00

Onsdag och jag borde verkligen sova...

Har faktiskt varit ganska alert ett par dagar. men det beror nog på att Elsa är hemma och att vi har så roligt ihop. Men imorgon åker hon upp på Urkult för att jobba, och jag blir ensam igen. Hoppas att det ska funka det också. Även om hon inte är hemma, så ska jag försöka att dricka nyttodrink till lunch. Det är ju ett projekt det också, att fixa till det.
Jag är trött, men lite smått orolig. Hände en sak i dag, som triggade i gång det gamla och funderingar om det var avsiktligt eller bara nyfikenhet. Jag tror ju att det var riktat mot mig och kanske rentav för att stressa mig. Hade situationen var annorlunda, kanske det har blivit så. Hur som helst så ser jag spöken och demoner igen.
 
Idag bestod lunchen av denna drink.
Vattenmelon, morot, citron, gurka, citronmeliss och mynta. Riktigt god.
I bakgrunden mitt dagsprojekt.
Resultat. Elsa helnöjd, vilket glädjer mammahjärtat.
Det blommor verkligen i blomlådan på baksidan nu. Fram till klockan 17.00 var vädret underbart.
Sedan kom åskan och syndafloden. Har inte vågat kolla blomlådan efter detta.
Det var massor av muller, men inga blixtar.
Efter regnet, och nu är det betydligt svalare. Jag vill ha kvar sommaren. Känner mig inte färdig med den ännu.
Imorgon är det sista dagen på fotoutmaningen och tema pampigt. Det betyder också att det är sista dagen i juli. Nu går vi in i augusti, det är Urkult....och så är det höst.
Nya möten, nya tvivel, nya rädslor osv. Handen är ännu ond och kraftlös.
Var tog all framtidstro vägen?
Hoppas det bara är en tillfällig svacka, då jag är så less på att må dåligt.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P