2014-01-10
 20:31:00

Snöig fredag

Så kom den då den efterlängtade snön. men det får gärna komma mer.
 
Ja idag har jag varit och lämnat cellprover. Att det alltid ska göra så ont.
Men nu är det gjort.
Så var jag på KBT. Lite rörigt är det allt i skallen nu.
Men så har jag ju rehabmötet framför mig.
När jag kom hem från La Stada hade jag fått ett mail från F-kassan:
 

"Jag har samrått med företagsläkare Artto Kartunnen och vi har ändrat lite i tidigare planering.  Vi  har beslutat att Försäkringskassan och Arbetsgivaren inte kommer att delta i det möte som är bokat 23 januari.  Istället kommer du och Artto Karttunen att träffas och samtala om hur du känner omkring den kränkning som du upplevt = vad vill du att arbetsgivaren skall göra för att du skall känna att du kan hantera dina känslor av kränkning och gå vidare?

När ni har träffats den 23 januari hoppas jag att ni har kommit fram till någon vägledning som kan delges till arbetsgivaren och som de får jobba vidare med. 

Vi kommer nog att få anledning att ha ett gemensamt avstämningsmöte där alla deltar i ett senare skede men i första hand får du, doktorn och kuratorerna träffas.

 Syftet med den ändrade planeringen är att ni i lugn och ro skall få möjlighet att prata omkring dessa frågor utan att det är jätte mycket folk närvarande"

 

Så nu kan jag inte låta bli att fundera. Är det bra eller dåligt? Men jag tror att det är bra. Visst verkar det så?

Ordväxlingen med nya grannarna (som är tyskar) lämnar jag därhän och bidar min tid för att se hur det utvecklas. Orkar inte engagera mig i massa extra trams just nu.

Nu är i alla fall alla 3 husen sålda, varav 2 av köparna är tyskar.
Bara att gilla läget.
 
                       
Nu lite TV-tittande innan sänggående.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P