2014-01-29
 16:37:59

Något senare på onsdagen

Har fortfarande inte vaknat. Tror jag ska koka lite mer kaffe.
Hur som helst. så kändes det bättre efter en promenad med dom 4-benta.
Dock var det bara den ena som fastnade på bild.
Bäddade rent igår som sagt var. Och det var verkligen uppskattat.
Ghostys älskade nipa där hon springer upp och ned.
Jag har kommit på att jag är inte alls förtjust i veckans färg. Men nu är den där.
Inte mycket till post heller...men och andra sidan inga räkningar heller.
Dessa 2 bilder gav mig en förhoppning om att det kanske kommer en vår trots allt.
Det är ju bara 142 dagar till midsommar.
Och förhoppningsvis är konflikten med arbetsgivaren avslutad då. Jag säger förhoppningsvis. Vet ju
inte hur långt det ska dras, och det har ju pågått i snart 2 år.
Så kan jag ju glädja er med att jag har gett virrigheten ytterligare ett ansikte.
Jag fyllde bara på kaffe, inget vatten i perculatorn...
Får väl skylla på att jag rostade kaffet lite extra.
Och slutligen.
Sporadiskt läser jag mycket bloggar, eftersom jag bloggar själv (kanske inte lika bra att alltid kommentera, men det är en annan historia). Idag läste jag faktiskt om en "stackare" som råkat ut för (enligt henne) det värsta som kunde hända, ETT PUBISHÅR PÅ GLASÖGONEN". Men snälla, vad är världen på väg?
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P