2014-01-23
 22:58:00

Nådastöten

Återkommer med en uppdatering om inget har hänt...
Nu saknar jag bara ord för vad det har blivit av allt.
Personliga vendetta, av de fegaste slaget.
Det är som Davids kamp mot Goliat.
Hoppas jag hittar något mirakelverktyg jag också.
 För sanningen går det tydligen inte att segra med.
Nu kämpar jag varje minut för att överleva.
 


Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2014-01-23, 23:24:22

Hej! Låter verkligen tråkigt om inte sanningen o Du får segra. Håller ändå tummar o tår för jag är en sån som också vill/tycker att sanningen står ovanför allt annat, och om den inte hjälper så vad ska man göra? Försöker skicka lite inre o mental styrka så du orkar vidare:) Önskar att du slapp genomlida detta elände...




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-01-24, 09:10:20 | URL: http://carsie.se

Gumman, efter 2 års kämpande är det nog tyvärr så att det är dags inse att du inte kan få rätt mot ett stort internationellt bolag. Har dom bestämt sig för en sak och fått facket på sin sida.. vad kan lilla människan göra då? För jag läser mellan raderna att det verkar som att dom inte gett med sig direkt.. :(

Och personligen tror jag att DU kommer att MÅ mycket bättre om du bara ber dom dra åt helvete! Du kan jobba med att laga mat, du är GRYMT duktig på matlagning :D

Kram ♥

Svar: Carina, om det var så enkelt ändå. Sollefteå är en liten stad och min "käre chef" har lovat att det kommer bli omöjligt för mig att få ett jobb i Sollefteå. Han ska "ge dem uppgifter" om min anställning hos dom. Det är som jag har sagt tidigare, detta är en personlig vendetta, som egentligen inte har med jobbet att göra. Facket är inte på deras sida. Vi har flera möten framför oss, så det är därför dom försöker få mig ur vägen innan. Kram Mitt brott, att jag genomskådat chefens lögner och ifrågasatt honom.
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-01-24, 09:49:52 | URL: http://carsie.se

Gå INTE på ett endaste möte med chefen utan en facklig representant! Och skall dom ringa dig får dom bestämma en tid då ni kan ha ett tre-part-samtal så facket hör allt som sägs!

Svar: Facket kommer vara med på alla möten. Har inte haft kontakt med chefen sedan i oktober, men likt förbannat hittar han på saker, :-/
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2014-01-24, 15:11:26 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Det är hemskt hur de behandlar dig. Sen får ju inte chefen lämna ut uppgifter om dig till andra, för då begår han en kriminell handling. Men vi bor ju tyvärr i en liten ankdamm...

Svar: Ankdamm? Trodde det var ett sumphål.... :-P Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2014-01-24, 16:11:54

Ja det är ju ett sumphål det är ;-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P