2014-01-29
 12:52:14

Knappt vaken...

Idag tror jag inte att något kaffe i världen får mig att vakna.
Ska snart hasa ut med hundarna.
Känns kanoners att ha mat färdigt till middag också, det blir ärtsoppa.
Skulle så gärna vilja sätta mig och sticka, men det funkar inte ännu med handleden.
Ute snöar det, och jag drömmer om våren.
I år ska jag göra mycket mer av betong.
Har fått ny inspiration av en blogg.
 


Mikaela
PUBLICERAT: 2014-01-29, 13:21:07 | URL: http://bympv.blogg.se

Jättevackra blad! Snigeln är jättesöt också, har du gjutit den med? Jättefin med den där "bollen" eller vad man ska kalla det på det stora bladet :)

Svar: Snigeln har jag köpt på biltema så även ekorren, men tänkte fuska lite och göra egna. Den där bollen är en vas från 1930-talet, som inte fungerar särskilt bra till vas, då hållet på den är väldigt litet
Annalena




Mikaela
PUBLICERAT: 2014-01-29, 14:08:52 | URL: http://bympv.blogg.se

Coolt med 30-tals-vas! Tycker den var jättefin! :)




TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-01-29, 16:39:31 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Delar din längtan efter våren. Inom några månader så borde den vara här, men just nu känns våren väldigt avlägsen. Hos oss snöar och blåser det för fullt idag. :-(

Nu tycker inte jag att snön i sig är det värsta, utan den nästan totala avsaknaden av sol. De få soltimmar som varit sedan oktober är nog lätt räknade. Sist jag såg lite solljus var den 21/1. ;-(

Många kramar till dig vännen och kämpa på... ♥

Svar: Tack vännen. Har haft det lite jobbigt, men fan den som ger sig. Det har äntligen börjat hända något. Och det gör väl att pendlingar verkligen skiftar från svart till vitt. Har börjat läsa ikapp lite i bloggar nu. Har dock inte hunnit till nutid. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P