2014-01-08
 11:14:19

Julen varar in till påska....

Har med andra ord inte städat ut julen....
Mina julklappar. Och så fick jag trisslotter och pengar.
BTW, jag är svarthårig nu.
Och så har jag fått linserna jag beställde, men inte vågat prova dom än, eftersom förkylningen från helvetet gör att jag är irriterad i ögonen också.


freja
PUBLICERAT: 2014-01-08, 12:01:10 | URL: http://frejamarley.blogg.se

härliga bilder! vill också ha presentkort, vad ska du handla ? :)

Svar: Tack. Jag funderar på ett nytt soffbord. Det vi har nu är för litet och det vi hade förut var för stort, då vårt vardagsrum inte tillhör kategorin stora rum. :-D
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-01-08, 12:46:14 | URL: http://carsie.se

Igår åkte granen ner i lådan igen, och resten kommer jag plocka bort på fredag tror jag :-P:-P

Skall bli skönt att återgå till den "grå" vardagen igen och längta efter lite varmare tider som snart kommer :love:

Ha det så bra söta du!

~*~♥~*~ K R A M ~*~♥~*~







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P